sobota 22. listopadu 2014

Taštičky

Protože se minulé taštičky líbily, tak jsem se vrhla na další šití. Sice jsem chvílema přemýšlela, jestli jsem to s tím množstvím nepřehnala, ale včera jsem došila poslední steh a dneska jsem je všechny srovnala. Snad se taky budou líbit a potěší budoucí majitelky.

K.

5 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Páni Katuško ty jsi úplná šicí dílna ,kapšičky jsou moc krásné, určitě Ti nezůstane ani jedna ,bude o mě velký zájem ,mimo to ,že jsou moc pěkně ušité tak jsi vybrala i moc pěkné látky jsou čučavé*** už jsi vychytala jak na to ruční šití ♥

Lucie řekl(a)...

Týbrďo, netroškaříš, Kačko!!! Klobouk dolů, seš dobrá, a taštičky se ti moc povedly! Hezký večer, L.

Katka řekl(a)...

Holky, díky :-)

Táni, všechny jsem růčo zašila. Ale docela to šlo. Ono to i líp vypadá, když se to zašije ručně než strojem. Alespoň jsou pěkné i uvnitř :-)

Ajka řekl(a)...

No pááááni ....i velkovýrobce by zblednul závistí:-):-D ... že ty se chystáš na vánoční trhy?? :-)))

Marie Králová řekl(a)...

Kateřinko, to je pěkná kupa taštiček. Jedna je krásnější než druhá. To bude radosti u obdarovaných. M.