středa 25. června 2014

Šátek

Včera večer jsem dopletla šátek. Dělala jsem ho podle návodu, kdy se přidává oko jen na jedné straně. Akorát, že tedy pak vznikne takový divný trojúhelník... Tak asi to tak má být schválně a ta delší strana se omotává kolem krku... 

K.

3 komentářů:

Hana řekl(a)...

Ahoj Katko, taky jsem pletla šátek,s přidáváním po jednom oku, ale až se mi zdál dost široký, pletla jsem zase opačně a po jednom oku ubírala a potom vznikne ten šátek. Měj se hezky. Hana

Katka řekl(a)...

Hanko, to jsem udělala u toho minulého šátku. Ale teď jsem si řekla, že to tedy udělám podle návodu a vzniklo toto... Jako ono to půjde nosit. Ale bude k tomu dobrá třeba ještě taková ta dřevěná brož. No, a hned to bude zase o něco hezčí dárek :-)

Ajka řekl(a)...

Zajímavý Katko, by mě zajímalo jak vypadá na krku:-)