středa 2. dubna 2014

Příprava na dort

Na neděli budu Bětce dělat dort a vymyslela jsem si, že bude trochu jinak ozdobený. Na stránkách "Hospodyňkám" jsem si objednala cukrářské hmoty a silikonovou formu na Hello Kitty.


Dneska jsem se do toho pustila a tady je výsledek:


Tak snad se pak budou Bětce na dortu líbit. 

K.

9 komentářů:

U Vincenta řekl(a)...

No ten bude nááádhernej!!! To ho Bětka určo nebude chtít sníst...

Ajka řekl(a)...

No týý brďo .... máš to fakt hezčí než cukrárny!

Ajka řekl(a)...

Jsem se musela podívat ještě jednou:-)))
To jsi vylisovala a pak vybarvovala?

Janina64 řekl(a)...

no ten je úžasný .....šikulka .....

Janina64 řekl(a)...

dort teprv bude ....myslím ty hlavičky a že to je na barevným tácku tak to vypadá jak dort:-)))...

likaf řekl(a)...

Perfektní. Doufám, že nám vyfotíš i hotový dort - dříve než ho zblajznete :-)))

Radana řekl(a)...

:O boziii

Katka řekl(a)...

Ajko, měla jsem bílou, růžovou a žlutou cukrářskou hmotu.Oblečení jsem se snažila dát podle formy a pak připlácla bílou hmotu. To musím ještě vychytat, aby se mi ta růžová moc nerozplácávala do bílé. Nosíky a kytičky jsem pak dělala samostatně. Očička a fousky jsem malovala tím fixem. Je taky z nějaké potravinářské barvy.

Jani, dort bude hotový až v neděli. Tohle jsem si jen potřebovala vyzkoušet, jestli mi ty kočky půjdou vyrobit. Abych tu pak zítra neplašila, že to nejde :-)

Likaf, no určitě ho pak vyfotím a dám sem :-)

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Kati ..teda ty jsi šikula !!!..prosím tě a to má Bětuška už zase narozeniny ?? teda to to letí .přeji Bětušce krásné narozeniny a hodně štěstí a zdraví ♥♥♥