sobota 29. března 2014

Fimo

Po dlouhé době jsem si sedla k Fimu. Jak jsem tam měla ten starý hokus pokus, tak jsem ho nakonec použila na skleněný svícínek. Je to takové tmavší, ale myslím, že té čajové svíčce to vadit nebude...  ;-) :-))) 


Chci dát jako dárek kapesní zrcátko a aby nebylo takové obyčejné, tak jsem ho taky přizdobila Fimem. Budoucí majitelka má ráda modrou, tak doufám, že se jí zrcátko bude líbit. 


K.

4 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško jsi šikulka ..zvládáš všechno !!!!!

Marie Králová řekl(a)...

Kačenko, svícínek - šikovná věcička, ale to zrcátko- to je super nápad. M.

Anonymní řekl(a)...

Kačenko, nějak mi hlava nebere, jak to vytváříš, ale je to moc pěkný, to nepravidelný mramorování je hezčí než, kdyby to byl nějaký pravidelný vzoreček, moc líbí, šikulka!!! akorát ta modrá tedy by nebyla nic pro mě :-) papa Kl.

Katka řekl(a)...

Holky, díky.

Kláří, neboj, modrou bych Ti nedávala :-)))