středa 5. února 2014

Zápis

Byla jsem dneska s Bětkou u zápisu do školy. Vzala si ji ke stolečku jedna paní učitelka a ptala se jí, jak se jmenuje, do kolika umí počítat, jestli ví, jak se říká miminku od kočičky a pak jí měla to koťátko namalovat a povídaly si, kolik má ocásků, oušek a tlapiček...Ukazovala jí geometrické tvary a jaké mají barvy... Za správné odpovědi dostávala Bětka "penízky", které si má vzít do školy 1. září a za ně si pak něco bude moct koupit. Je to v rámci nějaké hry na piráty a schovaného pokladu. Já jsem pak šla vyplňovat papíry a nechala jsem Bětku paní učitelce. Betynka měla připravenou písničku a básničku, ale to po ní paní učitelka nechtěla. Pak mi ji přivedla s taštičkou s dárečky a maskou. Bětka byla ze zápisu nadšená a moc se jí ve škole líbilo. Tak doufám, že jí to nadšení dlouho vydrží :-)))

K.

7 komentářů:

Lenočka řekl(a)...

Ať se jí ve škole líbí, až přijde ten čas...
PS:předchozí jsem smazala, nepsala mi klávesníce všechna písmena a já si toho nevšimla

Ajka řekl(a)...

Měli jste pěkný zápis, u nás to bylo takové šup šup....

Janina64 řekl(a)...

ahojky u nás je dnes a jde od neteře ŠTĚPA zrovna jsem posílala fotky když byla Sabinka ....
zápis fotky Sába
určitě bude šikulka ty poslední roky ve školce se dětí nudí:-))))ahoj

Lucie řekl(a)...

To muselo být krásné, Kači! Tak ať se ve školce Bětce líbí pak i v září! L.

Eli-Anna řekl(a)...

Katko, to je hrůza, jak ten čas letí...

ttalbi/Táňa řekl(a)...

KATUŠKO♥ A BĚTUŠKO♥ PŘEJI VÁM OBĚMA ,ABY JSTE TEN NÁSTUP DO ŠKOLY MĚLY TAKTO KRÁSNÝ JAKO ZÁPIS A BĚTUŠCE HLAVNĚ ,ABY SE JI VE ŠKOLE LÍBILO ..MYSLÍM ,ŽE BUDE ŠIKOVNÁ JE TO NA NÍ VIDĚT ,ŽE BUDE ŠKOLOU NADŠENÁ ..TAKŽE HODNĚ ŠTĚSTÍ HOLKY ♥♥♥

U Vincenta řekl(a)...

Káti... pamatuju, jak jsi měla fotky své tříleté holčičky Bětušky ... to snad není pravda... Ať se jí ve škole líbí! A moc děkuju za komentáře :o)