pátek 10. ledna 2014

Háčkovaná deka - Crocheted blanket

Minulý pátek jsem začala háčkovat deku. Tak sem postupně budu dávat fotky, jak pokračuju. Asi bude trochu větší, tak mi to bude nějakou dobu trvat, než bude hotová...

Last Friday I started to crochet a blanket. The blanket will be a little bigger, so I will crochet for longer time.

K.

5 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Supr nápad Katko!
Taky jsem dnes vytáhla háček.... a časopisy ... a klubíčka .... ale pořád ještě nevím co budu vlastně háčkovat:-))))

Katka řekl(a)...

U Janusy je návod na pěknou hvězdičku a nebo jsou pěkné ty puffíky.

Marie Králová řekl(a)...

Pěkné barvičky, klube se z toho hezká deka. M.

Unknown řekl(a)...

Kačko paráda, mě by asi kleplo tohle dělat :-D
Já začala ráno nákrčník,tak uvidím,jak rychle ho stihnu

Lenočka řekl(a)...

NNo, na to bych asi nervy neměla... budu Ti ji pak tiše - možná i hlasitě závidět...