pátek 20. prosince 2013

Ocelová svatba

Moc jsem to toho na netu nenašla, tak aspoň něco:
- Když už jste spolu přečkali jedenáct let, určitě víte, že některé situace je potřeba řešit s ocelovým klidem. 
- Žena dostává příbory, nebo hrnce, muž dostane nápad je koupit.

K.

6 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

Katko hezky jsi to napsala já mám o 20roků více takže 31:-)) ♥

Ali řekl(a)...

Tak to jsi mi rozšířila obzory, to jsem vůbec netušila. My máme o rok a půl víc, měla bych nastudovat, co bude 13 :-). Gratuluju vám moc, ať vám to i nadále společně dobře šlape!

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško gratuluji♥ ..musím konstatovat ,že tohle jsem prošvihla ,nedostala jsem nIc z nožů a hrnců ..a to jsme letos oslavili 35 let ,jo jo letí nÁm ten žívot jako splašná kobyla ..co se dá dělat ..krásné dny Katuško TOBĚ I MUŽI ..JO A SLYŠELA JSI ,ŽE VE DNOU SE TO LÉPE TÁHNE :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Napadnicek řekl(a)...

Přeju vám moc, ať vám to i nadále společně dobře funguje.
Už si ani nepamatuji jak jsme to slavili mi s EX.A s novým chapem žijeme na psí známku ;-).

Amelie řekl(a)...

Gratuluji. Krásné vánoční svátky plné klidu a míru v duši.

Painka řekl(a)...

Jedenáct let je ocelovka, jo? To jsem netušila... Tak jestli se počítá i "psí knížka", toš to bych si měla hned vybrat nějakej ten "vražednej nástroj".