neděle 1. prosince 2013

Dárečky

V pondělí jsem měla svátek, tak jsem kromě kytiček, bonboniér a dobrého vína dostala i dárečky, které využiju ke svému tvořeníčku. 

Velkou láhev na knoflíky od Kláry a krabici na drobnosti od Marcely. Do láhve jsem přesypala všechny knoflíky, co mám a ještě se jich tam hooodně vejde :-)  Do krabice jsem přendala kovové komponenty a přívěsky. 


Dneska jsem dopletla druhou chňapku. Už jsou obě připravené v krabici a poletí do světa jako dárek :-)
Today I knitted the second potholder. Now they are in the box and will fly to the world as a gift.


K.

5 komentářů:

Marie Králová řekl(a)...

Katko, dostala jsi pěkné dárky do Tvé tvůrčí dílničky. Chňapky jsou super.M.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

nějak nemůžu spát ..tak jsem přišla kouknout co je u Tebe nového ..krásné dárečky jsi dostala ...♥

free style creating by Villy řekl(a)...

great projects!
Thanks for stopping by my blog!
hugs

linda řekl(a)...

They are lovely, a great gift idea. :)

Anonymní řekl(a)...

Kačenko, měla jsem dojem, že z té sklenice moc nadšená nejsi, příště ti asi zas udělám radši nějaký scrap nebo dám razítko do tvé rozšiřující se sbírky, ale snaha byla :-) jo a chňapičky máš krásný.. papa Kl.