pondělí 9. prosince 2013

Cukroví pokr.

Dneska jsme s mamkou udělaly marokánky a tmavé koláčky. Večer jsem ještě udělala takové malé tyčinky z kokosového těsta. 

 
 

Místo těch tyčinek mělo být původně něco jiného, ale já prostě s tím strojkem od Tescomy neumím pracovat. Tak s ním budu asi vyrábět jenom tyčinky.... 

K.

7 komentářů:

Marie Králová řekl(a)...

Jéééé, to jsou dobrůtky. M.

Ajka řekl(a)...

Jejdanánku .... ty moje dvě krabice tiše závidí:-)))

Radana řekl(a)...

hele a recepty by nebyly ?:-)

Katka řekl(a)...

Radu, a jaký bys chtěla? Napiš pak na Skype, pošlu Ti je.

Unknown řekl(a)...

Taky jsem mela uz dva druhy.... ale uz nejsou pry byly moc krehke tak je muj manel doslova sezral..... takhze se do toho musim pustit znova :)

Šárka řekl(a)...

Páááni u Vás je ale dobrůtek :-) jsi Katy moc šikovná. Šárka

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Kati máš napečeno ?,teda voní to až k nám ..já bych chtěla písnout receptík na marokánky a tmavé koláčky ..
hodila bys mi ho na e-mail ?? jinak hrozí ,že jedu k vám a vyžeru .-DDDDD