pondělí 30. září 2013

Úlovek

Dneska jsem jela k Mrázovi pro látku na spodek jedné budoucí deky. Ale nejdřív jsem se stavila v tom menším obchůdku ze zbytky. A dobře jsem udělala :-) Měli tam látky z kolekce Tante Ema Swinging Leaves za 59 Kč za metr. No tak to jsem tam přeci nemohla nechat (švadlenky mě jistě chápou...) :-DDDD  Vzala jsem si ze všech deseti látek po půl metru. Napadlo mě, že bych mohla udělat Honzíkovi novou deku. A myslím, že by zbylo i na deku pro Bětku :-))) 


K.

4 komentářů:

Radana řekl(a)...

Hezky pěkně :) já tam teď koukám na flanel a vánoční soby :) ale ty jsou jen přes eshop, na druhou stranu dobře protože jsme pořád za Prahou :)

Měj se pěkně a snad se do vánoc uvidíme
R.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Dobrý kup!!! ....ještě ,že jsem tak daleko ..bych taky určitě utratila .-))tak jsem zvědavá pro kterou deku se rozhodneš♥

Ajka řekl(a)...

Pěkně jsi nakoupila Katko a za supr cenu:-))))

Unknown řekl(a)...

Ty jo vy se v te Praze mate .... je tam tolik moznosti si nakoupit latky to my tady na konci sveta jsme odkazany jen na internet... skoda krasne jste nakoupila tise zavidim :)