pondělí 16. září 2013

Dárečky


Dnes jsem dostala dárky od kolegyň a kolegů v práci. Moc jim všem ještě jednou děkuju ♥♥♥ 

Klára mi udělala překrásné scrapy Honzíka a Bětky.

 

Dostala jsem věci na tvoření...


...něco dobrého na zub a k pití...


 a vůně.

A ještě i květiny, které jsem si nechala v práci, abych si je taky užila. A i to posezení a popovídání s milými lidmi byly vlastně taky dárky :-)

K.

6 komentářů:

Lucie řekl(a)...

Kačko - všechno nejlepší!!! A kolegové Tě mají určitě rádi - krásné dárky jsi dostala! Hezký večer, L.

Katka řekl(a)...

Luci, děkuju ♥

Katarína řekl(a)...

Katuška, aj odo mňa gratulácia veľká ♥ Nech sa Ti splní všetko po čom túžiš. Krásne darčeky si dostala ♥

Anonymní řekl(a)...

Kačenku rádi máme, je hrozně hodná a šikovná!! Díky za pochvalu scrapů, mám radost, že se Ti líbí papa Kl.

Ali řekl(a)...

Krásné dárky! A posezení s milými lidmi určitě patří k dárkům nejmilejším.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško moc mě mrzí ,že jsem nemohla taky něco přidat ,,že já sebou musím seknout zrovna v takovou velkou chvíly ..ach jo je mi to líto ♥