neděle 15. září 2013

40

Včera jsem strávila den více méně v kuchyni, abych na dnešek upekla dort, koláč, udělala pomazánky. Jen jsem zvažovala, jestli mám na dort dávat svíčky nebo ne. Vypadalo by to asi zajímavě :-))) 


Dostala jsem krásné kytičky, voňavky, něco sladkého, kafčo... a jako hlavní dárek byl notebook. Což bylo opravdu překvapení. Nečekala jsem ho. Tak teď se nemusíme už s Jarkem střídat u počítače, když jsme doma oba :-) 

 

K.

11 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Ahoj Katko, přeju vše nej:-))
Pěkný dortík sis upekla:-)
Ajka

Ali řekl(a)...

Všechno nejlepší!!!

Katka řekl(a)...

Holky, děkuju ♥

zcdl řekl(a)...

posielam obrovske pozdravy z Bratislavy a prajem vsetko najlepsie a hlavne vela vela zdravia :)

Radana řekl(a)...

Kaci dodatecne preji vsechno nejlepsi k narozeninam a gratuluji k notasu :-)

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

Katko všechno nejlepší!

Cettia řekl(a)...

Katko všechno nejlepší k narozeninám, ať jsi tam, kde chceš, děláš to, po čem toužíš a máš vedle sebe někoho, s kým je ti fajn.Šárka

Janina64 řekl(a)...

Nastal čas,
na oplátku Ti popřát zas.
Je to stále rok co rok,
kdy zas přišel života skok.
Nechť polapí Tě druhá míza,
čtyřicítka ještě není žádná hrůza.
Hodně radosti,
žádné starosti
Ti přeje Jana

Patchworkjana řekl(a)...

Mila Katko,
tez ode me jeste dodatecne
"VSECHNO NEJLEPSI KE KULATINAM!"
A hlavne mnoho novych napadu na kuteni.
Ahoj z Hamburku
Jana

Katka řekl(a)...

Všem vám moc děkuji za přání.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Achjo to jsem toho promarnila a ani jsem nezapoměla fakt!!!!! jen 13 v pátek jsem prostě při nejlepší vůly nemohla )vím že máš 15 tého.*)to ještě ,abych zapoměla tak to už se můžu úplně zahrabat !!!..tak Ti ještě jednou Katuško ♥♥♥přeji vše nej... nej..... nej.... nej... a hlavně štěstí a zdraví♥♥♥