čtvrtek 1. srpna 2013

Taška a pouzdro

V průběhu července jsem i šila. Ale protože to byly dárky, tak jsem je tady nemohla vystavit ;-) Dneska jsem je Kláře už dala, tak už je můžu ukázat i tady. 

První je taška na notebook. Problém byl trošku v tom, že papírek s rozměry Klářinýho noťasu jsem vyhodila poté, co jsem ušila tu první tašku (která je nyní na scrapbookové album, které se do ní vejde úplně krásně, kdežto notebook v ní trochu plaval). Tak jsem procházela Alzu a zkoumala různé notebooky a nakonec jsem se rozhodla pro daný rozměr. Přiznávám, že už to zase nevím, kolik to nakonec bylo :-) Ale důležité je, že mi odpoledne Klára psala, že noťas do tašky zaplul moc pěkně a vejde se do ní i ta šňůra. S tou jsem ani nepočítala, takže to je takový menší bonus navíc :-) Jsem opravdu ráda, že je taška akorát. Když nemám určené míry, směry, vzory....tak jsem celá nesvá. Kdo mě zná, tak ví ;-) :-))) 

 
 

Druhé bylo pouzdro na doklady. To si Klára vyzkoušela hned a je akorát. Látky jsem použila stejné jako na tašce na notebook, jen jsem je otočila. 

 
 

K.

4 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Týý jo, krásnou látku jsi vybrala.... a skvěle ušila, jak jinak:-)
Tu novinovou jsem zrovna dnes vytáhla ze skříně a budu z ní šít kapsář na časopisy:-)

Janina64 řekl(a)...

Ahoj Katko mám ráda tvoje výrobky ....jsi šikulka...hezký ...

Ivana řekl(a)...

Nádherná taška a ta úžasná látka...

marianna řekl(a)...

Lovely, lovely, lovely. Well done.