středa 14. srpna 2013

Kovosochání

Našla jsem si na netu, že "za kopcem" ve Františkově je od pátku do neděle KOVOSOCHÁNÍ. Zašli jsme tam v sobotu, protože tam měly být soutěže pro děti. 

Cestou jsme ještě koukli na Dvoračky. Honzík prohlásil, že tam tedy už fakt nepůjde :-)))


Kováře jsem si nevyfotila, ale pak prohlídnu ještě Járovy fotky a kdyžtak sem pak nějaké přidám. Já jsem se spíš dívala, jak pracují.

 

Honzík s Bětkou se zastavili ve výtvarné dílně a než jim zvířátka uschla, tak šli soutěžit.


hod šiškou do koše s plyšákama (pak si každý jednoho vybral)

 

lov perel


zatloukání hřebíku

 

dřepy s mečem (Bětka 3, Honzík 6 dřepů)

 

hod polenem do dálky

 

a stavba věže z kostek


Honzík s Bětkou byli moc spokojení a nadšení z výher. Byla jsem ráda, že jsem tuhle akci našla a děti si mohly užít pěkný den.

A na závěr jedna vzpomínková - malinová, pravá, točená :-))))  A byla dobrá :-)


K.

3 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Tos našla parádní akci ....děti se vyřádily .... a pravou malinovku bych si taky dala:-))

ttalbi/Táňa řekl(a)...

jo jo Katuško honíš ty děti pěkně :-)))a na tu limču budou 100%vzpomínat celej život ..tak jako mi vzpomínáme a taky na pravé nefalšované kačení mýdlo :-))to bylo mňam :-)) pamatuješ ho???

Katka řekl(a)...

Malinovka děti moc nenadchla. Měla bublinky ;-) Mně chutnala moc :-) Kačení mýdlo nepamatuju, to ani nevím, co bylo.