neděle 23. června 2013

Harlekýn

Jako z cukrárny nevypadá, ale i tak nám chutnal  :-)))

 

Tady je recept na korpus:
4 žloutky, 100g cukru krystal, 2 polévkové lžíce oleje - utřít
2 vrchovaté polévkové lžíce kakaa, dovážit do 100 g polohrubé mouky + 1 rovná lžička prášku do pečiva - promíchat a přidat do utřeného. Nakonec přidat sníh ze 4 bílků.

V původním receptu se psalo, že se má nejdřív udělat sníh a pak do něj přidávat to ostatní. To mi přišlo divný. U všeho dávám sníh až nakonec.

K.

4 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Ach jo, pak má člověk držet dietu, když všude naráží na takové dobroty:-D :-D
Pokud se dobře pamatuju, tak už jsem taky narazila na recepty, kde se všechno přidávalo do sněhu ... a myslím že i nějaké vánoční cukroví jsem tak dělala:-)

Lucie řekl(a)...

Mňam, Kačko, vypadá to nádherně!!! Dobrou noc! Lumpi

Ali řekl(a)...

Hmmm, vypadá úžasně. Hned bych si kousek dala! Recept zapisuju a v srpnu ho Klárce k svátku určitě udělám!
Dodatečně Honzíkovi všechno nejlepší, jsem ostuda. Včera jsem tedy zapomněla i na toho svého a došlo mi to, až když mu děti přály.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško♥ přeji Honzíkovi opožděně hodně štěstí ,lásky a prostě všechno nejjjjjj..dort se jen směje... musel být báječný!!!