středa 22. května 2013

Lena´s Patchwork

Dneska vyšla nová Lena. Tak jsem se šla podívat do trafiky na Tyláku, jestli tam náhodou nebude. I když spíš jsem si říkala, že ne, že ji budou mít až tak příští týden. A jaké bylo moje překvapení, když jsem ji tam našla :-)) 

 
 
 
 

Zapojila jsem se do jednoho Flerového klubu, kde se háčkuje NĚCO z africké květiny. Nemusí být jen pětilistá, ale klidně až osmilistá nebo naopak čtyřlistá. Schválně nepíšu, co dělám, protože jsem opravdu na samém začátku. 

I joined to one club on Fler, where we crochet SOMETHING from African Flower. I am yet on the start, so I will not write more about it.


K.

6 komentářů:

Radana řekl(a)...

Kacko neprovokuj tema casopisema :-) stoji Lena za to? a ten z Jungmanky? Nemeli tam Ottobre?

Rada

Ajka řekl(a)...

Radana má pravdu, neprovokuj :-)))))
Hned jsem koukla do Švadlenky, ještě ho tam nemají:-)
Ajka

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško ♥ ta Lena je super!! jdu se zítra po ní mrknout ....-))a s tím háčkování si tajemná jak hrad v Karpatech to jsem moc zvědavá co to bude???

Tina řekl(a)...

Krásný časopis. Akorát u nás jsem ho nikde neviděla. S těmi zahraničními časopisy je to tu poněkud horší. Krásný víkend. Tina

PaB řekl(a)...

Sáfra, to se těšííím:o)) provokovala tak dlouho, až jsem zkoupila Leny po netu, co to šlo! viď ;o)

Jo a mamina vybrala správně! měla jsem stejný tip na obal!

AliceKiss řekl(a)...

этот журнал имеет красивую рыбу) очень хотелось бы на нее посмотреть))))