neděle 14. dubna 2013

Hokus pokus

Už delší dobu jsem měla v hlavě nápad a konečně jsem si k němu sedla a vyzkoušela ho. A jde to :-)) 


Jen teď musím domyslet, co s tím? Jestli jet pořád dokola až to bude velké třeba jako na ubrus (ale akrylový ubrus?) nebo ukončit a udělat těch menších čtverců víc a pak sešít nebo sháčkovat dohromady a byl by to třeba přehoz. To by bylo možná lepší. No každopádně je to rychlejší, než ty hexagony. Ty mi nějak nepřibývají... 

K.

5 komentářů:

koralkydnu řekl(a)...

Ahoj Katko, dobrý nápad. Líbila by se mi deka, ale třeba i sada polštářků. Vymyslela jsi to hezky a výsledek se mi líbí, ale počkej, že budeš mít větší velikost - pak si řekneš, že i malé motivky mají co do sebe. Tak ti přeji háčku zdar. Ahoj Zuzana

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško tak jsem zvědavá jak to vymyslíš a hexagony nevzdávej !! ty máš taky moc pěkné!!!

Ajka řekl(a)...

No co ty nevymyslíš:-)))
Myslím že hezčí by to bylo sešívané čtverce na přehoz.....
Ajka

Katka řekl(a)...

No však nemusí být jen šitý log cabin :-)))
Já si taky myslím, že udělám několik čtverců. Z těch pak můžu udělat obdélník :-))

Klára řekl(a)...

Už pár let mám takhle naháčkované bloky log cabin, ale pořád není člověk, co by je sestavil do deky :-)