pátek 1. února 2013

Nákrčník - Neck warmer

Tak jsem dneska konečně dodělala ten nákrčník. Jsem netušila, že ho budu plést tak dlouho. Spotřebovala jsem 200g příze. 

Today I finally finished the neck warmer.  I used 200 g of yarn for it.


K.

6 komentářů:

vexa řekl(a)...

dobrý! se mi líbí, že to jde dát i na hlavu :-)

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Káťo dobrý !!!..
máš asi moc tenkou přízy ?,pak to jde pomalu ..moc Ti pasuje :-)) já ho taky měla ,ale moc jsem ho nenosila ..tak sem ho vypárala přidala ještě jiné vlny a mám z něho sukni :-)))
Jo a koukám mladá paní ,že jste nějaká vážná ..příště sýrrrrrrrrrr:-)))))))))))))))))))♥

Janusa řekl(a)...

Paráda!! Ti to nějak jde od ruky :-)

Ana BC řekl(a)...

Very nice scarf, Katka!!! I like grey because it matches with everything :-)


Velmi pěkný šátek, Katka!!! Mám rád šedá, protože se shoduje s vše:-)

Cettia řekl(a)...

Moc se ti povedl, obdivuji tvoji trpělivost.Já se s háčkem moc nekamarádim. Sluší ti:)

linda řekl(a)...

It's lovely katka :)