sobota 16. února 2013

Kabelka pro Evičku

Dneska odjel Jarek s Honzíkem na Moravu a vzali i kabelku, co jsem šila pro Evičku - moji neteř. Takže už tu o ní můžu napsat :-)  Měla být v barvách Monster High. Přiznávám, že jsem se nejdřív musela podívat na net, co to vlastně je za panenky :-)) No a hned v lednu jsem objevila krásnou látku, která i barevně odpovídala.


V sobotu 2.2. jsem sedla ke stroji a pustila se do šití kabelky. Je to Beáta podle střihu od Bellet. Dokonce jsem na ni poprvé použila kédr, kterého jsem se docela bála. Musím říct, že fakt zbytečně. Kabelka s ním vypadá úplně jinak a ani šití nebyla taková hrůza :-))


Akorát mi přišlo, že ten popruh jsem udělala zbytečně moc dlouhý. A tak jsem na něj nakonec ještě dala zkracovací sponu, díky které si Evička může délku popruhu upravovat podle toho, jestli bude kabelku nosit jen na rameni nebo křížem přes tělo.


Jarek pak odpoledne volal, že Evičce se kabelička líbí a že z ní má radost. 
K.

3 komentářů:

Ajka řekl(a)...

no já bych z ní taky měla radost:-)))

Cettia řekl(a)...

Kabelka je překrásná, úžasné barvičky.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Kabelka je moc pěkná to by bylo ,aby neudělala radost :-))