pátek 8. února 2013

Hexagony

Aby to nevypadalo, že jsem ten přehoz/deku vzdala. Ale je to na dlouhou dobu, takže nové hexagony háčkuju, když mám trochu času a nedělám zrovna nic jiného. Už jich je pěkná hromádka, ale pořád je to vlastně málo. 

If I have a little bit of time, I crochet next hexagons.


K.

7 komentářů:

U Vincenta řekl(a)...

Káťo, už se nemůžu dočkat, až to budeš dávat dohromady. Moc se mi tyhle přehozy líběj, ale nemám na ně odvahu, v mém podání by to bylo na několik let...

Ajka řekl(a)...

Jejda, ty ses do toho dala..... barevně to teda bude nádhera:-)

Lenočka řekl(a)...

Vypadá to moc slibně, už se těším na výsledek...

majdalena řekl(a)...

Vau, deka bude překrásná. Taky bych na něco takového chtěla mít trpělivost:)
Katko ohledně chnapek, dávám tam vatelín a ted sem tam dala ještě ronolin, minule jsem koupila látkový hadr na podlahu, takový ten klasický pevný, co měly uklízečky na základce:)

Ana BC řekl(a)...

You have so many now :-) Soon you will have a beautiful and colorful blanket!

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Káťo ♥tak vidím ,že nejsem sama kdo loví Tvé příspěvky ..já se taky moc těším na tuhle deku ..už hexagony jsou úžasné!!! co potom deka ,budu Ti ji hrozně moc závidět ..vím ,že to není pěkná vlastnost ,ale prostě někdy to nejde jinak :-))

Terra řekl(a)...

Ty hexagony jsou pekný. Sorry I can't find the czech alphabet in my computer, that's why I have mistakes (and I forgot a lot ...) ;-). Hope you find time to saw the blanket. (I don't like this part ...) Have a good week! Na shledanou. Sabine.