neděle 20. ledna 2013

"Kabátky" a překvapení

Dneska jsem zužitkovala další zbytky přízí. 

Today I used next remains of yarns.


Udělala jsem kabátek na jablko, ale nemohla jsem ho vyzkoušet, protože tu nemám ani jedno.

I crocheted a  coat for an apple. But I could not to try it, because I have no apple here.


A pak ještě kabátek na hrníček :-)

And some coat for a cup. 


Jo a sranda - hledala jsem nějakou krabici, kam bych si dávala ty hexagony a našla jsem jednu. Když jsem ji otevřela, tak kromě další příze tam byly uháčkované čtverečky. Zřejmě původně taky na nějaký projekt. Takže teď si můžu dělat deky dvě... :-DDDD 

A funny story - I was looking for some box for my hexagons and I found one. When I opened it, I found next yarns and crocheted squares. So now I can do two blankets :-)))


K.

5 komentářů:

Janusa řekl(a)...

Katko, kabátky jsou skvělé, také asi obleču nějaký hrneček... a s těmi čtverečky je to fakt náhodička :-))

Ana BC řekl(a)...

Nice projects for your stash.
More yarn! Great idea to make another blanket :-)

Ajka řekl(a)...

no vidíš, teď můžeš udělat deku oboustrannou:-)))

ttalbi/Táňa řekl(a)...

se musím smát co Ti napsala Ajka :-))))
kabátky jsou bezva :-))

Janina64 řekl(a)...

jsi šikulka ...já mám teď pauzu brní mě ruce piju magnezium a už to je lepší na stroj se jen práší a tak mě to štve....a pletení to zkouším ale nemám cit... Katko na ty šátečky já mám jiný recept já je dělám hlavně s hery ...pak ti ještě napíšu ...pá