sobota 8. prosince 2012

Zdobení, pečení, pletení

Dneska jsme se daly s mamkou do pečení cukroví. Zatím jen vanilkové rohlíčky...






...a linecké. Na to jsem těsto koupila od "naší" cukrářky. Vzala jsem na zkoušku i tmavé. 


Honzík s Bětkou zatím zdobili perníčky. Některé jsem zdobila i já ;-) Těch 5, co jsou extra, má Bětka do školky na ozdobení stromečku. V pátek jsem potkala paní ze školky a prý mají děti s rodiči vyrobit nějaké ozdoby na stromeček do třídy. Tak pak ještě navážu mašličky. 


Večer jsem dodělala druhou šálu. Mám je jako dárek, tak nebudu psát, pro koho jsou, kdyby náhodou nakoukla ;-) 


K.

4 komentářů:

Ajka řekl(a)...

My taky v sobotu pekli, celá rodina:-))
Se nás chvílemi v tý malý kuchyni motalo i deset:-))
Krásně máš cukrovíčko upečené, úplně výstavní!

Baru řekl(a)...

Teda Kačenko, Ty si tak šikovná, nechápu, jak to stíháte??? Jsem tu zašitá v peněženkách, okna neumytá, cukroví nenapečené dárky mám jen dva, nevím, vůbec, jak to stihnu....

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško♥ jak vidím nezahálíš co se o mě moc nedá říct:-((perníky máš krásně nazdobemé to mě moc nebaví ,ale myslím ,že hlavně proto ,že se mi nikdy ten bílek na polevu nepovede správně udělát ....
mám dotaz???
sice jsme se viděli ,ale opravdu máš jen dvě ruky???.-))))))))))))pa pa zlato měj se krásně!!!

Katka řekl(a)...

Táničko, já to zdobím těma kupovanýma barvičkama :-)) Honza by tu bílkovou polevu nemohl.
Ruce mám dvě :-) Ale pečeme s mamkou, tak pak to jde rychleji.