sobota 1. prosince 2012

Vázičky

Tak už začaly trhy a Jarek mi dneska donesl něco k čaji :-)))


Večer jsem si pustila "instruktážní video", abych správně našila vázičky. A stejně jsem jednou párala, protože jsem se víc zakoukala na film v telce a otočila jsem si vázu :-))) (není to šišaté, jen jsem otočila fotku :-)) )


K.

4 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Máš to pěkný!
A.

Ajka řekl(a)...

Tak já pořád nakukuju, kdy si přečtu jedenáctku co ti poslala Painka, a kde nic tu nic :-))))

Katka řekl(a)...

To víš, já nejsem taková borka jako Ty, že to namrskám 77x jako nic :-)))

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško ahoj♥ no koukám ,že jsme na tom stejně ..máš moc krásnou Květinářku ...a tu baštu Ti moc přeju ..taky bych si dala ..budu muset zase někdy přijed..pa pa a užij si ten adventní čas krásně s dětmi -je to paráda ..i když se to někdy nezdá budeš na to vzpomínat !!!