sobota 29. prosince 2012

Poslední šála

Nevím, jestli bude úplně poslední (to asi ne), ale letos určitě ano :-)  Je na přání, tak se pletla dobře.


K.

4 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Jéje, poslední letošní šála? Spočítalas je?
To už by stačilo na stánek na Václaváku, ne?:-))))

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško ♥krásná jako všechny ostatní... co jsi za tenhle rok napletla...

vexa řekl(a)...

Já pořád těmhle extra vlnám odolávám :-) Díky za přaní a tobě také přeju jen to nejlepší v tomto roce. Sleduju co máš knížek a časopisů a jsem zvědavá do čeho se letos pustíš. Zdravím a naviděnou.

Janina64 řekl(a)...

Ahoj taky Ti přeji Do nového roku
přejem štěstí trochu,
nebo raděj víc,
ať nechybí vám nic. Jinak ty tvoje šály jsou úžasný mě přijde že není žádná zima já jsem ještě šálu ani nevytáhla :-)...měj se hezky a budu se sem ráda vracet :-)pá