čtvrtek 20. prosince 2012

Deset

Dnes je to deset let, co jsem se vdávala :-)  Jarek mi už včera koupil kytku, protože dnes měl nějakou divnou směnu, tak si nebyl jistý, jestli to stihne do květinářství. 


A já měla na dnešek objednaný dort. Zítra musím cukrářce poděkovat, protože ho udělala opravdu moc pěkný.


Včera večer jsem narychlo vyrobila ubrus na stoleček do práce. Nic složitého, je jen z jedné látky. Nejtěžší bylo střihnout to tak, aby mi vyšlo kolo. No a ještě že mám ten overlock a mohla jsem si obšít kraj.


A už jsem taky dostala nějaké dárečky :-)) Od Kláry jsem dostala gravírovací přístroj a krásné velké razítko. Tu vypalovačku okukuju už dlouho, ale nikdy jsem se neodhodlala k její koupi. Vždy jsem si řekla, že to prostě nezvládnu vypálit s ní nějaké pěkné motivy. No, tak teď si to můžu vyzkoušet :-)) Teď ještě sehnat kousky kůže, dřeva či korku. A razítko je nádherný. Je úžasný, jak je ten motiv růže vymalovaný do takových detailů... 


A od Marcely jsem dostala domácí marmeládky. To si dám, ňami :-)))  Jen mi tedy bude líto toho zdobení na skleničkách, až je otevřu.


K.

7 komentářů:

Monika řekl(a)...

Gratulace....:-D

Lucie řekl(a)...

Kačko, veliká gratulace k "desítce"! A krásné Vánoce vám všem!!! L.

Ajka řekl(a)...

Katko přeju dalších.. (teď nevím co napsat za číslo).... dalších moc a moc let:-)
Ubrus super!
Ajka

Ali řekl(a)...

Gratulu k výročí!

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško♥
to vám závidím taky bych chtěla slavit 10sáté výročí..no bohužel
to máme dávno někde za kopcem
..ale moc vám to přeji♥ a pozdravuji i Járu ..přeji vám dálších xxxxxxx let ať se vám krásně žije ať se máte moc ..moc rádi .......a ještě Ti chci pochválit tu krásnou kytičku ať Ti dlouho vydrží takhle krásná a dort je taky moc pěkný ..pa pa

Monika řekl(a)...

Kačenko, děkuji za milá slova podpory na mém blogu. Také doufám, že nás pustí.....:-)

Jolana řekl(a)...

Ahoj Katko, koukám, že jsi opět nezahálela!

Na začátku veliká gratulace ke krásnému výročí :) Manžel je šikula, že pamatoval a koupil tak nádhernou kytku! A ten dort... věřím, že i chutnal, viď? :)

No a díla níže... hlavně to cukroví! To fakt obdivuji, páč já na pečení téhle drobotiny nemám buňky. A už vůbec ne v takovém ohromném množství.

Měj se krásně a přeji krásné dny! J.