čtvrtek 13. prosince 2012

A pořád se peče...

Cestou z práce jsem se stavila v hračkářství a koupila Bětce obří krabici s "nástroji" pro doktorku. Je tam i kufřík, do kterého se pak může všechno dát. Moc si totiž pod stromeček přeje "všechno, co má paní doktorka". Nic jiného ani nechce. Tak snad se jí to bude líbit. Teď ještě něco přikoupit i Honzíkovi, protože on zase bude počítat, kolik má kdo dárků... :-))

Dneska už jsem měla z čeho udělat polevu, tak jsem dodělala koláčky a marokánky. 


Nějak nám letos to cukroví pomalu přibývá. Ještě zbývají knoflíky, tmavé rohlíčky (ty jsou velmi oblíbené), ořechové kostky a kuličky. To je z mamčiného seznamu. Já pak ještě udělám úlky. 

K.

2 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Pomalu jo???? Vždyť už toho máš hafo (jak by řekly děti) :-))))
My to vzali všechno na jeden zátah v sobotu... teda skoro všechno, ještě udělam nepečený a ty marokánky bych taky mohla udělat, normálně lákáš:-)))
Jo a nezapomeň ještě ušít doktorský pláštík!

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Káťo ♥ koukám ,že jsem tady pěkně dlouho nebyla ..teda Ty fofruješ ..já mám ořechy ještě neslepené v krabici a taky linecké a pracny ...chtěla jsem ještě dělat krupicové kuličky s rumem a polívané čokoládou ,ale prdím na ně nemám rum a moc alkoholu letos nevěřím a Key rum mi podlažili u nás je za 196 kč tak nic nebude!!!žádné kuličky!
Dárek jsi dostala úžasný..!! prostě všechno to máš parádní pa pa ♥