úterý 4. prosince 2012

11

Psala mi v pátek Painka, ať se stavím u ní na blogu. Tam jsem našla štafetu :-)




a 11 otázek na zodpovězení:

1. Jaká je barva Tvých očí?  
2. Jaké je Tvé nejoblíbenější jídlo?
3. Jaká je Tvá nejoblíbenější aktivita?
4. Jak vypadá Tvůj běžný pracovní den?
5. Jak probíhá víkend u vás?
6. Jaké je Tvé nejoblíbenější místo (dovolená/výlet)?
7. Kam by ses chtěla jednou podívat?
8. Co bys chtěla v životě ještě zkusit a nezkusila jsi?
9. Skočila bys padákem?
10. Jsi přemýšlivá, rozmýšlivá, nebo jdeš do všeho po hlavě?
11. Čím dobíjíš baterky?

1) Hnědá.
2) Bramborová kaše a smažený sýr (ne tedy dohromady :-) )
3) Asi spaní :-))) Zřejmě to bude tím, že ho mám nějak míň a míň... 
4) Pavlí, je stejný jako ten Tvůj :-)) To jsem z toho vybruslila, co? :-D Jen tedy navíc ráno odvádím děti do školky/školy a odpoledne dělám s Honzíkem domácí úkoly. 
5) Dopoledne většinou vařím. Tak když je pěkně a Jarek je doma, tak ho vyháním ven s dětma. Jdou buď na písek nebo vezmou koloběžky. Odpoledne procházka nebo koloběžky. Když je ošklivo, tak si děti hrají doma a já si můžu dělat něco svého - šít, plést, háčkovat... prostě relax. 
6) Nemám nejoblíbenější místo. Jako svobodná jsem jezdila k moři. S rodinou teď jezdím na hory. V létě. 
7) Vždycky jsem chtěla jet do Andalusie, být v hotelu all inclusive, válet se na pláži, užívat si moře. Teď už po tom nějak netoužím. Asi stárnu... ;-) Ale určitě bych se chtěla ještě podívat do Říma. Hodila jsem si kdysi minci do fontány di Trevi, tak snad to opravdu vyjde :-)
8) Říkávám, že si ještě schovávám pletení z pedigu na důchod. Ale třeba se na něj vrhnu dřív. Kdo ví :-)
9) NEEEEE!!!!! Nesnáším výšky. Bojím se už na třetí příčce žebříku.
10) Přemýšlivá, rozmýšlivá. Plus si ještě představím x variant možných řešení (teď všichni, co mě znají osobně kývou hlavou na souhlas a určitě by přihodili další mé kladné vlastnosti :-DDDDDDDDDDDDDDDD ) 
11) Ručními pracemi a hudbou. 

Podle pravidel bych měla teď napsat 11 zajímavostí o sobě. No to fakt nevím, co je na mě zajímavého... 

1) Mám syslící mánii. Syslím látky, zipy, knoflíky, nitě, korálky, příze.... Ale těší mě zjištění, že takových syslic je nás vícero :-))) 
2) Ráda poslouchám vážnou hudbu.
3) Mám panickou hrůzu z náledí (s ohledem na blížící se počasí se děsím už teď).
4) Ráda jezdím vlakem.
5) Ráda chodím po lese. Když rostou hříbky, chodí se mi ještě radostněji :-)
6) Mám spoustu tvořících nápadů, ale málokdy je dotáhnu do konce.
7) Bojím se papiňáku a vůbec v něm nevařím.
8) Mám ráda kosatce.
9) Nesnáším holuby.
10) Mám ráda staré české filmy.
11) Nemám ráda zlé a závistivé lidi.

....a 11 nových otázek...

1) Tvá oblíbená barva?
2) Tvůj oblíbený filmový či knižní hrdina?
3) Tvůj nejmíň oblíbený předmět na základce?
4) Co se u vás jí na Štědrý den?
5) Jakou hudbu posloucháš?
6) Jakou knížku jsi naposledy četla?
7) Co Ti v poslední době udělalo radost?
8) Co Tě naopak zarmoutilo?
9) Co Tě fakt nebaví dělat, ale prostě musíš?
10) Kolik cizích jazyků ses učila a kolika se doopravdy domluvíš?
11) Jaká byla Tvá oblíbená hračka v dětství?

...pro 11 dalších bloggek:

1) Majda
2) Lila
4) Ajda
5) Táňa
6) Ali
7) Petra
9) Joly
10) Jana
11) Baru


Katka





10 komentářů:

Jolana řekl(a)...

Aaaach, Katko, musím se ti moc omluvit. Teda, nejprve poděkovat, že jsi mne zařadila do své jedenáctky :-) A pak tedy hned omluvit... já tyhle hry z pravidla nehraju :-( Moc se omlouvám, že u mne to pokračovat nebude. Už jsem toto udělala M.A.R.K.I. ... a ta mi odpustila, tak doufám, že i ty se na mne nebudeš zlobit :-)

A koukám níže... do čeho jsi se to pustila? To jsou nádherné... no, paper piecing to není, páč nikde nevidím papírky? Ale šití je to parádní!!!

Hezký večer, J.

Katka řekl(a)...

To víš, že se nezlobím :-)))

Ne, ne, šití přes papír (nebo na papír) to není. To jsem jaksi dosud nepochopila... Asi se budu muset zeptat v Bellusu.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško♥ ..dyť já ani nevím jak se jmenuju .-() moc se omlouvám ..tuhle společenskou(letadlovou ) hru vynechám!!! ..mám pocit ,že jsem i zapoměla heslo na svůj Blog:-))))))))))

Ajka řekl(a)...

Týý jo, ty ses do toho přece jen pustila:-))
Z papiňáku mám taky respekt. Ten když bouchne při vaření rajské, tak můžeš v kuchyni točit Masakr motorovou pilou:-)))
A.

Painka řekl(a)...

Ahoj Káti, moc děkuji za zúčastnění se akce a za prima odpovědi, díky kterým tě znám zase krapet víc. P.

Janina64 řekl(a)...

Ahoj komentáře snad můžeš psát ....a štafetu si rozmyslím odpověď ta nebude těžká ale poslat to dál :-)

lila řekl(a)...

Kati,ďakujem, že si si na mňa spomenula, ale niektoré veci si radšej nechávam pre seba. Neviem si predstaviť, koho by to mohlo zaujímať :-))

Vivi řekl(a)...

Milá Katko, skvělé odpovědi, pobavily mě. A je príma, že díky nim zas o tobě víme něco víc. ;-)
Vivi

majdalena řekl(a)...

Kačko děkuju moc za ocenění. Já ted vůbec nic nestíhám, ale moc mě potěšilo. Krásné Vánoce pa Majda

Ali řekl(a)...

Katko, jsem zpocená, ale otázky jsou zodpovězeny!