pondělí 29. října 2012

Zašla jsem odpoledne do Bellusu pro novou Švadlenku a Lenu a že vezmu zase i nějaké nitě na overlock. Tak nová Švadlenka ještě není, tak mám jen Lenu. 


Plus nitě (nejen) na overlock. Tak snad teď budu moct udělat ten okraj u Betčiného trička. Jen musím vykoumat, jak se pracuje s patkou na slepý stehn. Zatím jsem viděla jen jedno video a moc moudrá z toho nejsem...


K.

4 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Káťo ,že už nepřídu :-)) zase jsi nakupovala :-)))ta Lena vypadá pěkně a nitě taky dobrý za kolik je mají ???

Baru řekl(a)...

Kačenko, prosím Tě, až zas půjdeš do toho belusu, mohla by ses prosím Tě podívat, jestli by neměli lenu speciál tašky??? Moc díky!!! Jinak pěkný nákup!!! Tuhle lenu u nás mají taky, mám na ní taky zálusk ;o)

Jolana řekl(a)...

Ahoj Katko,
zase tolik novinek!! Ptačí budka super :-) a šály parádní... těším se na další tvoření s overlockem! :-) J.

Anonymní řekl(a)...

Kato,
je to parada jak stale tvoris nove veci. Tak kdy uz se mi sem pristehujes? Vubec by mi nevadilo, kdyby jsi mi "osila" muj dum temahle krasama...hahahaha!
Tereza