pátek 19. října 2012

Výlet

Dneska jsem nechala Betynku doma a když Jára odvedl Honzíka do školy, tak jsem se jí zeptala, jestli se mnou chce jet na výlet. Tak prý že ano. Jela jsem do Roudnice nad Labem za Ivankou do jejího látkového království. Jára nás vyfotil z okna :-) Což tedy byla jediná fotka z našeho výletu. Foťák jsem sice měla, ale nefotila jsem... Tak snad příště...


Měla jsem se tam setkat ještě s Painkou a Taemkou. Painka mi dovezla pro děti krásný flaškovníky, které děti budou mít hlavně na koloběžky. 


U Ivanky jsem nakoupila hlavně dětské látky.

 
 
 

Našla jsem tam ještě dva charm packy Rouenneries Deux od Mody. Je to moc krásná kolekce.


A ještě dvě látky s drobnýma kytičkama. Ty se hodí vždy. Třeba na vnitřky kabelek. 


Betynce se výlet líbil, u Ivanky si hrála se Sárinkou a Marinkou, takže jí ani nevadilo, že matka courá po krámku, osahává látky a klábosí se ženskýma :-))

K.

2 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

úžasný .....

Ajka řekl(a)...

To tam má Ivanka jak dětský koutek, aby matky mohly courat po krámě:-)))
Ta zvířátková je fakt pěkná.... já si objednala ty dětský panely s číslama, napadlo mě že by z toho mohla být pěkná knížka pro prvňáčka. A pak jsem tam koukla na ty odkazy, co tam Ivanka dává, a ona tam jedna knížka ušitá byla:-)))