úterý 16. října 2012

Lístečkový

Tak jak jsem psala před pár hodinami, měla jsem v hlavě nápad, který jsem nakonec i realizovala. Já vím, že to není nic světoborného, ale věřím, že Betynka bude nadšená. Mají mít tu slavnost venku, takže to bude mít přehozené přes bundu. Základ je fleece a lístečky jsou vystříhané z filcu. Přišila jsem je jen středovou čárou. Přijdou mi tak hezčí, jako spadané listí.

 

To mi připomnělo, že musím ještě zítra nějaké listí nasbírat pro Honzíka na čtvrtek do školy. Budou z něj něco vyrábět.
K.

6 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Týýý jóó.... ty jsi rychlík! A ke všemu geniální a supršikovná!!

Cettia řekl(a)...

Tédaaa to je rychlost, Bětka bude určitě nadšená, moc pěkné.

Ali řekl(a)...

To je moc pěkné! Betynka musí být nadšená!

Katka řekl(a)...

Jo nadšená... Nevím, jestli to bylo tím, že bylo tak brzy a ještě byla otrávená z toho, že musela vstávat nebo se jí to fakt nelíbilo, ale když jsem jí ráno to pončo ukázala, tak protáhla obličej co to jako je... A já měla takovou radost, když jsem to večer došila, že se jí to bude taky líbit. Tak snad odpoledne na to bude koukat přívětivěji...

Jolana řekl(a)...

Katko, to je super!!! J.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Káťo ♥teda Ty sis vyhrála super!!!! kostým !!!! a Bětuška úplně září ..myslím ,že byla z kostýmu nadšená !!!