středa 17. října 2012

Dýňová slavnost

Začátek slavnosti byl v 5 hodin, takže jsem ještě stihla doma upravit šířku paletka a u krku jsem našila pružnou nit, protože ten otvor byl přeci jen trochu větší, než je potřeba. Když jsem dorazila do školky, tak se Bětka hned ptala, jestli mám obleček. Skoro všechny děti totiž nějaký měly, takže jí došlo, že jsem se tady s tím nešila jen tak pro nic za nic. Takže teď teprve jsem mohla konstatovat, že je ráda. Ráno se tvářila fakt děsně... :-))) Děti měly 3 malé soutěže, za které pak dostaly Fidorku přelepenou obrázkem dýně. Pak rodiče zapálili svíčky v dýních a děti si zazpívaly písničku. 

 
 

Maminky donesly i občerstvení (já jsem tedy koláč už nestihla upéct, tak jsem dneska koupila jablečné sušenky) - Honzík se snažil skoro vše ochutnat, takže v jednu chvíli přišel i s nějakou kostkou, o které prohlásil, že mu ale moc nechutná. Když jsem na ni koukla, tak jsem zjistila, že je tam ořechová nádivka. No naštěstí to bylo bez reakce - zřejmě ta alergie na ořechy nebude tak dramatická ;-) I když je fakt, že tam byly vlašské ořechy a on nesmí buráky. A Betynka chodila na skořicové šneky. No spíš šnečky :-) A prý že bych je mohla taky udělat. Takže na sobotu koupím listové těsto. Ale jak znám své děti, tak si zobnou a zbytek mi tu zůstane... :-)))

A tyhle fotky dělal Honzík. Tak tu přemýšlím, jestli si nemám na Vánoce koupit nový foťák a ten můj by dostal Honzík....
 
 
 

K.

4 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

Ahojky určitě se ti vyplatilo ...je to moc hezký!

Ajka řekl(a)...

slušivou pelerínku jsi ušila! A koukám že slavnost byla super:-)

Baru řekl(a)...

Kačenko, to je paráda!!! Už se těším, až budeme vykrajovat ;o)

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško♥ pelerínka je perfektní****
Bětušce moc pasuje !! ..pořád nakukuji a očekávám fotky z výletu:-))))