pondělí 22. října 2012

Botky

V rádiu dneska "vyhrožovali", že se ochladí a koncem týdne dokonce napadne sníh. Asi už je fakt nejvyšší čas koupit nějaké teplejší boty. Tak jsem se stavila u Deichmanna a nakonec dvoje koupila. Což je tak trochu zázrak, protože ve velikosti 41 se toho moc sehnat nedá...

 


K.

2 komentářů:

Janusa řekl(a)...

Katko, tak to máš štěstí, já mám 36 a včera jsem slítala v Praze několik obchodů, a nic, co by se mi líbilo a bylo mi jsem neobjevila... tedy jedny u Baťi vypadaly krásně i pohodlně, ale 3 tisíce jsem za ně dát odmítla... Ještě mám z předloňska sněhule, tak to když tak nějak vydržím snad brzo seženu... u mých několikaletých oblíbených mi totiž vloni upadl podpatek...

Ajka řekl(a)...

Takový podobný jsem si koupila vloni.... podle popisu vodě a sněhu odolné, propustné s nějakou úpravou, že se v nich neměly potit nohy, no byly drahý, takže jsem tomu uvěřila:-)))
Po první vycházce nohy jak v holinkách za parného léta, po druhé vycházce se rozlepily... reklamace trvala měsíc, slepili je.... prošla jsem se v nich ve sněhu, po pár metrech jsem čvachtala .... no aspoň vím, že popiskám u bot se nemá věřit:-)))