čtvrtek 6. září 2012

První

První jednička :-)  Dostaly ji tedy všechny děti, ale je prostě první :-)


A další první - první domácí úkol :-) 


No a já jsem konečně ušila ten pytel na tělocvik. Včera jsem si zajela do Ikey pro látku. Nakonec jsem vybrala tuhle modrou. Pytel je docela velký, protože se do něj musí vejít tenisky, cvičky, tepláky, kraťasy, tričko, švihadlo a v listopadu máme donést ještě míč. 

 

K.

6 komentářů:

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

Ahoj Katko,
moc děkuju za pochvalu u mě v blogu, zahřála u srdíčka :)
Taky mám letos prvňáka, pytlík na papučky jsme šili na poslední chvíli v neděli ;)
A první jednička už taky byla :)

Krásný školní rok
Lenka

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Káťo ..budu chodit na Tvůj blog teď pravidelně ..aspoň zjistím co na příští rok mám nachystat vnoučkovi do školy ..ale ten míč mě překvapil ..to fakt???

Katka řekl(a)...

Táni, no fakt :-) Je na seznamu od paní učitelky - "gumový míč (dostatečně nafouklý, aby dobře skákal)".

Monika řekl(a)...

Míč mě také překvapil, ale dnes už se člověk nemůže divit ničemu, že?

Gratulace k první jedničce...:-D

Ajka řekl(a)...

Všechno je jednou poprvé....
No jestli mu to půjde jako tobě šití a pletení šál, tak to máš školu bez starostí:-))

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Káťo♥ parádní pytlík .-))a úkol taky dobrý ..já si takhle čmárám quiltování ..vyřiď Honzíčkovi ,že jsem taky jak prvák :-))jenže mě nedá nikdo takovou krásnou jedničku :-)))