čtvrtek 27. září 2012

Nový pomocník

Tak jsem si udělala radost :-) Je to tak napůl dárek k narozeninám a napůl už na Vánoce :-)) V pondělí jsem ho vybrala na nej-šicích-strojích a dneska dorazil. Doufám, že pochopím, jak se s ním pracuje a něco taky konečně i vytvořím. I kdyby to měla být sukně na panenku... :-D

 

Cestou domů jsem se stavila ještě v Bellusu pro nitě. Overlock jsem táhla s sebou, takže mám ruce o pár centimetrů delší... ;-)  Zatím jsem těch nití vzala jen pár na vyzkoušení. Zelené mám jen tři, protože jednu už jsem měla doma. Pak jsem zjistila, že mám i tu oranžovou :-))


K.

4 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

ahojky ...Katko blahopřeji k novému pomocníkovi ,,,tak já sem se konečně rozhodla a budu objednávat taky už budu mít doma více času a tak se na něj opravdu těším , příští týden tak se pak taky ohlásím už mám v hlavě plno nápadů hlavně Sábě na pravítka pravítkovník ...ahojky a těším se na tvoje šití....

Monika řekl(a)...

Tak vám přeji krásnou spolupráci. Doufám, že se můžeme těšit na nějakou fotoreportáž, jak se s ním pracuje....:-D

Anonymní řekl(a)...

bajovy pomocnicek, tak at slape ku spokojenosti majitelkyyyyyy, Papa, Kaciiii...

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško tak výbavu máš parádní a jdu se kouknout co dál...