pondělí 20. srpna 2012

Protože se 3. září - a tím i Honzíkův nástup do školy - blíží, zvyšuje se i moje nervozita. Seznam potřebných věcí do školy totiž dostanu až toho 3.9. na třídní schůzce. Tak jsem zatím různě sondovala, co kde chtějí a dneska jsem zašla do Rafa a něco už koupila. Myslím, že to jsou všechno věci, které bych stejně asi kupovala. Tak ať už alespoň něco mám. 






K.

3 komentářů:

Ali řekl(a)...

Moc toho nekupuj. Spoustu věcí, které budou po vás ve škole chtít, děti první den dostanou jako dárky na přivítanou. Já vše vzorně nakoupila, pak jsme pastelínu, temperky, fixky a spoustu další věcí dostali!

Katka řekl(a)...

No já nekupuju všechno. S pastelkama a spol. čekám na to září. Ale desky nám určitě nedají, tak ty jsem koupila a sešity se hodí vždy :-) To samé s lepidlem.

Ajka řekl(a)...

nenakupuj, začni šít.... pytlíky, sáčky, penál atd.....