pondělí 6. srpna 2012

Knížky

Po dovolené na mě v práci čekaly balíčky z Bookdepository. Jen tedy musím přiznat, že jsem čekala trochu jinačí obsah knížek. V té první jsou vlastně jen chňapky. Asi jsem si to špatně přečetla, myslela jsem, že tam budou ještě nějaká prostírání a běhouny na stolečky. V druhé už bych něco využila, ale nevím, jestli opravdu všechno... Některé oblečení je pro menší děti, než mám. Tak jedině pak nějak zvětšit střih. Ale na to nejsem ještě tak zkušená švadlenka.... No ještě mám vyhlídnutou jednu velkou knížku... ;-))))

 
 

Odpoledne jsem se stavila ještě ve Vlnice pro další volánkové příze. Strejda by chtěl nějakou šálu pro tetu, tak ať má z čeho vybírat :-)))

 
 

Jen tahle bude pro někoho jiného :-)))


K.

3 komentářů:

Klára řekl(a)...

Ahoj, Dínu mám doma taky, paní v Labuti mě do ní nahlodala. Šála vypadá z ní skvěle, je rychle hotová.

Knížku Sew a metre jsem měla taky vyhlídnutou, no asi si to ještě rozmyslím :-)

Klára

AnďaH řekl(a)...

Ahoj, já mám knížku "v yardech" a nechodím do ní nijak pravidelně, ale už jsem v ní pár užitečných věciček našla.insuply

majdalena řekl(a)...

Katko moc děkuju za návštěvu u mě, udělala si mi radost:) Tu dovolenou vám teda upřímně závidím, mám hory hrozně ráda a v létě bez lidí se mi tam líbí ještě víc než v zimě. Snad nám to příští rok taky vyjde. Měj se krásně pa Majda