pátek 17. srpna 2012

Kino

Dneska jsem vzala Honzíka a Bětku do kina. Ještě v kině nebyli, tak jsem jim ani neříkala, kam pojedeme. Aby měli opravdu velké překvapení :-)  Šli jsme na Dobu ledovou 4 Máme doma tři předchozí filmy, takže znali hlavní hrdiny. Oba pak říkali, že se jim film líbil a cestou domů jsem jim musela vysvětlovat, že na DVD si ještě musejí počkat :-) 


Odpoledne jsem upekla koláč s borůvkama, které jsem dostala od kolegyňky. Takže zdravím a ještě jednou moc děkuji :-)))) A nakonec je tedy z toho jogurtového těsta. Mamce se nechtěl ten kynutý dělat ;-)


Jo a šálám ještě není konec. Cestou z kina mi volala teta, že by chtěla nějakou zelenou a jestli se prý bude líbit, tak by byl zájem ještě o další :-))) Nakonec se tu ušáluju :-))))

K.

3 komentářů:

Ajka řekl(a)...

hmm, s borůvkama mi teda děláš chutě:-))
a na Dobu ledovou si počkam až bude v telce:-))

lila řekl(a)...

Ahoj Katko! Ja som tiež tieto prázdniny vzala môjho najmenšieho prvý krát do kina. Neviem ako u vás, ale tu bol zvuk je strašne nahlas. Ani sme v kine nevydržali...
Čučoriedky - mňamka. Mám ich rada na lievance :-)
Pa

Katka řekl(a)...

Lilo, tady taky. My jsme tedy vydrželi. Nejhorší byly reklamy před filmem, ty jsou snad pro hluchý....