pondělí 2. července 2012

Vyšívání stužkama

Dneska mi přišly nové knížky. První je pro děti. Je to knížka s CD, kdy na CD někdo čte text jako je v knížce. Říkala jsem si, že to bude dobré při výuce angličtiny. Já vím, že je ještě čas, ale prostě jsem byla zvědavá, jak to vypadá :-))) Akorát, že jsem si to CD pustila a ta paní tedy čte docela rychle. Tak alespoň to bude dobré na poslech přízvuku :-)))


Druhá knížka je plná kytiček vyšívaných stužkama. Některý jsou až k neuvěření. Jsem zvědavá, jestli zvládnu alespoň čtvrtinu. 


Tak jsem si cestou domů koupila v galanterii dva druhy kanavy, abych si to měla na čem vyzkoušet. 


Večer jsem vytáhla všechny stuhy, co mám, rám a zkusila jednu jednodušší kytičku. 


Několik postřehů - musím dělat kratší okvětní lístky a musím se podívat po jiných jehlách. Sice mám nějaké s velkými oušky, ale jsou docela tlusté. Takže asi nebudou to pravé ořechové. Zítra se poptám v galanterii.

K.

2 komentářů:

Tina řekl(a)...

Obdivuju vyšívání stužkami. Určitě by mi z toho vyšel jeden velký šmodrchanec. Držím palce. První kytička je moc pěkná. Tina

Ajka řekl(a)...

začátek je slibný:-)))