pondělí 9. července 2012

Kraťasy

Včera jsem se zase konečně pustila do šití. Vytáhla jsem střih od Burdy, že si překreslím střih na kraťasy pro Honzíka. Našla jsem přední i zadní díl, přiložila střihový papír a ejhle - ono to nebylo vidět... Tak jsem tužkou obtáhla potřebný střih a pak překreslila. Musím, ale přiznat, že chvílema jsem měla sto chutí ten obrovský tenounký papír od Burdy zmuchlat a zahodit. Proč je to na takovém tenounkém papíru???? Fakt děsný. No ale nakonec jsem to zvládla, překreslila na látku, vystřihla a...další problém. Špatně jsem si přeložila látku, takže některé části jsou správně a některé mají hrošíky hlavou dolů :-)   Ale díky tomu, že je to tak pěkně na střídačku, tak to vypadá, jak když je to schválně :-) Jen jsem včera neměla doma žádnou širší gumu, tak tu jsem koupila dneska a kraťasy jsou hotové. Honzíkovi se moc líbí a vůbec nezkoumal, jestli je vzorek někde obráceně nebo není ;-))) :-)))


A ještě k dnešku - ráno mě Honzík v půl 3. vzbudil, že je mu nějaké moc velké horko. To vždy znamená, že má teplotu. A taky že jo - 39. Tak teď budeme čekat, jestli z toho něco bude a nebo jestli jsou to jen takové ty horečky, co se z ničeho nic objeví a pak zase náhle zmizí. 

K.

5 komentářů:

U Vincenta řekl(a)...

Jsou moc krásný, ještěže ty naše děti jsou tak vděčné, že vůbec neřeší obrácený vzoreček :o)

Anonymní řekl(a)...

Ahojky Kaci, moc Te zdravim a tuze se mosim smat, mate paradni gate a ze nevis, ze ceho ja je smuchlim tem nasim robatkum o:-) Taky budeme met hrosiky o:-)))Neodolala jsem akci v IKEA o:-)
Tak, krasny den a papa, P.
P.S. Udelej neco s tema heslama o:-)Posilam komentik asi na popaty o.-)))))))

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Ahojky K8ťo dobrýýýý!!! jak je vidět povedlo se .!!!!

Cettia řekl(a)...

Supr kraťasy, Honzíkovi moc sluší.

Ajka řekl(a)...

jůů, jsou supéééér!!!!