čtvrtek 26. července 2012

Dovolená

Dnes jsme odjeli na dovolenou do Rokytnice nad Jizerou do stejného penzionu jako vloni. Oproti loňsku jsme si ji prodloužili na 10 dní, tak snad nám vyjde i pěkné počasí.

Když jsem vyskládala oblečení dětí, tak mi přišlo, že je něco v nepořádku. Koukala jsem na ty police a...no jistě!!! Já jsem nevzala ani jedny kalhotky a slipy.... No ještě, že je na náměstí obchod s oblečením. Takže zatímco děti odpočívaly...


Haha... takové spojení u našich dětí snad ani neexistuje :-DDDD Takže zatímco dělaly s Járou blbosti, a on je samozřejmě podporoval ještě tím, že je fotil, tak já nakoupila spodní prádlo.


Ještě, že jsem si vezla ten prášek na praní... Takže já měla program na první den jasný ;-) :-))))


K.

1 komentářů:

Ajka řekl(a)...

ještě že jste nejeli někam doprostřed lesů, na samotu:-)))