úterý 5. června 2012

Nabitý den

Už včera mi přišla knížka z Book depository, ale nechala jsem si ji v práci, protože jsem ji chtěla vzít ukázat na sraz. Tak ať ji netahám sem tam. Uvnitř jsou quiltovací vzory, které by se daly použít i jako předlohy na aplikace (jak mi poradila Jahůdka :-) ).


Dopoledne mi Jarek přeposlal mail od Mráze, že už mám připravené látky k vyzvednutí. Super. Čekala jsem, že to bude až tak v pátek. Po práci jsem si pro ně zajela. Tak alespoň budu moct už zítra holkám poslat ty jejich látky a mohly by je do pátku dostat. Já jsem si tam objenala 1,2 m této látky. Mám v plánu, že bych obrázky vystříhala a použila jako aplikace třeba na menší ubrus nebo běhoun na stůl. Tak snad nezůstane jen u plánu, protože těch už mám hromadu ;-) :-)))


Cestou na sraz jsem se stavila v té velké trafice v Jungmannově ulici a nakonec koupila (za šílený peníz) tenhle časopis. Je od stejného vydavatele jako je ten Quilts and more, co mám od Terky.


A to nejlepší na konec - tuhle krásku jsem si vylosovala v tombole!!! Ušila ji Elianna. Kabelka je fakt krásná a je o malinko světlejší, než je na fotce. Tak ta bude moje tzv. hodobóžová :-))) Eliško, ještě jednou moc děkuju!!!!


A u ní byl ještě tenhle roztomilý jehelníček :-)


K.

3 komentářů:

vexa řekl(a)...

Katko paráda, to máš teda tunu inspirace, tak se těším co spácháš.

U Vincenta řekl(a)...

Kači, už se těšim, co z toho ušiješ!

Ajka řekl(a)...

501 vzorů, které můžeš použít jako aplikace? Těžce závidím..:-)))