sobota 9. června 2012

Deka pro Honzíka

Na dnešek jsem si dala za úkol, že dodělám Honzíkovu deku. Top mám udělaný už dlouho, tak ať tu nemám kostlivce. Takže našpendlit...


...a prošít. Nevím, jestli to bude vidět, ale prošívala jsem to podle barev, takže jakoby cikcak. 

 

Pak jsem vyrobila a strojem našila lem na lícovou stranu deky.


A pak už zbývalo vzít jehlu, nit a začít lem přišívat ručně na druhé straně. 


Ač to šlo docela pěkně od ruky, tak mám zatím jen dvě strany. Pro dnešek končím, už mě bolí celá ruka. Snad to zítra dodělám. Kdo by to řekl, že je ruční šití taková makačka...

K.

4 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Držím palce na dokončení nádherné deky.

U Vincenta řekl(a)...

Je krásně veselá, nádherná!

Anonymní řekl(a)...

Krasna, to je jasny...

Ajka řekl(a)...

teď už je určitě hotová, že? :-))