pondělí 28. května 2012

Vzor

Dneska mi přišel charm pack, co jsem si objednala u Bellet v obchůdku. Ty látky jsou fakt nádherný. Mám v plánu z nich udělat polštář podle letního čísla Quilts and More. Ale nevím, jestli mi nebude líto do tý krásy říznout... Se znám... ;-) :-)) 


Řekla jsem si, že bych mohla k té Honzíkové dece (zatím nedodělané) udělat i polštář, protože mi zbylo pár čtverečků. Tak jsem je sešila, udělala dvoubarevné a začla skládat. Jenže teď fakt nevím, který vzor použít. Mamce se líbí ten 7., mně nejvíc asi 8. a poslední.

 
 

Ale zase je potřeba, aby to trochu ladilo k té dece. Ještě budu dělat lem z té žluté. I když... Jestli bude po ušití ten top dostatečně velký (40x40), tak ze žluté bude zadní strana. Ještě uvidím.


K.

4 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Nádhera.

Jolana řekl(a)...

Krásné, Katko! Mě je také vždycky líto do něčeho nového střihnout :-)

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Ahoj Káťo ..látka je moc pěkná ,ale to tvoje hraní se čtverečky ..WAW !!! parádní !!!

Ajka řekl(a)...

mě se líbí pětka a sedmička:-))