neděle 6. května 2012

Šitíčko

Když jsem včera šila tu kosmetickou taštičku, probleskl mi hlavou nápad, že bych si mohla ušít menší verzi jako takové cestovní šitíčko. Jenže když jsem včera dobojovala, tak jsem si řekla, že to prostě stejně nezvládnu. Ale dneska jsem nad tím pořád přemýšlela a odpoledne jsem vybrala látky a pustila se do toho. Kupodivu mi to šlo rychleji, jak ta kosmetická taštička. I když, pravda, to šitíčko je mnohem menší. A je kulaté. Mohlo být možná nižší, ale zase se mi tam vejde hodně nití :-)))  Polštářek jsem na jehly jsem ušila zvlášť a pak přišila k víku. Akorát menší chyba - držela jsem se vzorku a ve výsledku je ten polštářek našitý nakřivo... A našly by se i nějaké jiné chybičky... No ale já to přežiju ;-))) :-))))


K.

4 komentářů:

U Vincenta řekl(a)...

Ale je nádherný!

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Bezva nápad a moc pěkně ušitý !!

Tina řekl(a)...

Jé, to je hezké!!

Ajka řekl(a)...

nehledej pořád chyby a křič je krásná je krásná:-))