neděle 13. května 2012

"Rybička"

Tak jsem se taky zapojila do "hromadného šití" rybky podle návodu na stránkách Moda Bake Shop. Akorát, že nám doma nejde tiskárna, tak jsem si střih překreslila z monitoru. A protože ho máme velký, tak i rybka je trochu větší, než je na tištěném střihu... Ale děti z ní byly nadšené. Akorát, že já ji zabalím a zítra pošlu do Roudnice. A pak budu čekat, jaká rybka dopluje k nám :-) Takže mě asi stejně bude čekat ještě jedno šití, aby nová rybka měla kamarádku a hlavně Honza s Bětkou se tu neprali ;-)


K.

5 komentářů:

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

ta puntíkatá kombinace je super

Jolana řekl(a)...

No ty sis vyhrála, Katko! Rybka je nádherná! J.

Ajka řekl(a)...

je dokonalá Katko, fakt naprosto dokonalá! A ty šupiny máš naprosto perfektní!!

Marie Králová řekl(a)...

Také se mi moc líbí.

Talpinka řekl(a)...

Katko ta rybka je prostě skvělá! Ty jedeš. Koukam zas po čase na blogy a jsi fakt dobrá! Je vidět že Tě to baví :) A obdivuju že i když chodíš do práce tak toho tolik stíháš :)