pátek 18. května 2012

Obal na knihu

Nedávno mi mamka podávala svůj stařičký kožený obal na knihu, že se jí už trhá, jestli by to nešlo zašít. Jenže by se to spíš trhalo ještě víc. Tak jsem si řekla, že zajdu ke Kutilovi, koupím kousek kůže a ušiju mamce nový obal. Příští týden má narozeniny, tak ho bude mít jako dárek. Tak ke Kutilovi jsem sice zašla, ale z kůže jsem žádnou nevybrala. Přišly mi všechny takové tvrdé. A když už jsem našla jednu měkkou, tak byla dost ošoupaná. To nevím, proč to tam mají, zničenou si přeci nikdo nekoupí... Takže jsem nakonec koupila kus pěkné hnědé koženky. Sice mám doma hromádku, ale tahle je opravdu moc pěkná. 

Dneska jsem konečně sedla ke stroji a obal ušila. Nejvíc mi dal zabrat ten šikmý proužek z koženky. Je docela úzký, takže místy jsem trochu bojovala. Ale mám hotovo. Doufám, že se mamce bude líbit.


K.

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak si rikam jestli se dockam toho dne kdy me neprekvapis s nejakym dalsim uzasnym vyrobkem :)
Pokazde kdys si myslim, ze uz neni nic co jsi nevyrobila tak se priritis s necim novym.
Jses neuveritelne sikovna. Kdybych Te tak mohla mit doma :):):)
Tereza

Ajka řekl(a)...

jojo, jsi velká šikulka:-)