pondělí 7. května 2012

Nákupy - příprava na šití

Zajela jsem dneska k Mrázovi pro úplet, abych měla na pás do sukně. Jenže ho nemají v metráži, ale jen nařezaný na pruhy. Bohužel, žádná z těch barev se mi nelíbila. Ale abych neodešla s prázdnou, tak jsem koupila alespoň pár látek.

Tuhle jsem si prohlížela už dřív na webovkách Mráze. Teď ji mají ve slevě za 99 Kč za metr. Jsem ráda za každou pěknou klučičí látku, kterou potkám. 


Sice jsem sháněla kostku červeno-modrou, ale když není, tak jsem vzala zelenou. Mamce se líbí, takže teď ještě vybrat látku na vnitřek, vymyslet, co dát místo džínoviny a můžu se pustit do Cestující :-)  Sama jsem zvědavá, jak bude vypadat.


Našla jsem tam tyhle dinošky a povídám paní "ty jsou nějaké nové, ty neznám" a prý že jsou nové od minulého týdne :-)) Tak to už mám třetí dinoškovou látku. Asi už bych  z nich měla něco spáchat, co? ;-)


Také jsem se ptala na krešovanou bavlnu, ale mají jen bílou. Škoda. Tak jsem na zkoušku koupila metr jemnějšího krepu. Myslím, že na sukýnku pro Bětku nebude špatný. 


A protože u Mráze jsem neuspěla s tím úpletem, tak jsem se stavila u nás v galanterii, protože paní má sice taky jen ty pruhy, ale mnohem větší barevný výběr. Takže na sukni mám snad všechno.


A ještě jsem vzala i metr téhle zdobené gumy. Ta se dá taky použít do pasu k sukni. 


K.

3 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Ahoj Káťo ..jsem ještě vzhůru mořím se s víkem u kufříku ..potvora jedna nějak se nechce vejít ..mám pevnější látku na víku než bok tak uvidím co s tím ..ty jsi zase krásně nakoupila ..jen ta guma se dá i použít na pásek ..tak ,že přišiješ zip dělitelný a máš pásek na šaty někde ho doma mám ..jestli to najdu tak Ti ho nafotím ..mám ho ušitý už tisíc let ..už ho asi ani nezapnu :-((

Amelie řekl(a)...

moc hezké látky.

Ajka řekl(a)...

super Katko, jedeš pro jednu věc a koupíš jich šest:-)))