sobota 5. května 2012

Kosmetická taštička

Tak se od úterka psychicky a fyzicky trápím s touhle taštičkou. Dneska jsem se dotrápila. Docela jsem se na ni těšila, ale zřejmě je nad moje možnosti :-(   Ač jsem poctivě počítala a měřila, tak mi to stejně někde nevyšlo, vzadu ji mám hrbolatou (to jsem radši ani nefotila), na jednom místě dole se mi to sešilo víc, než bylo potřeba... A to jsem si říkala, že bych si mohla udělat ještě nějakou. No nevím...

 

K.

4 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško♥ myslím ,že to trápení stálo za to je kosmetická taštička se povedla je moc pěkná :-))Jsi šikulka :-))
já mám nastříháno,ale zatím nešuji ..dnes jsem měla moc jiných poviností a.teď mě trápí ruka ..tak snad zítra se do ní pustím ..jen jsi mě tedy krásně navnadila

jamala řekl(a)...

Je moc pěkná. Tahle látka se mi moc líbí. Ale taky se z ní musí dost špatně šít. Vůbec bych si na takovou kabelku netroufla, jen zírám. J.

Katka řekl(a)...

Jamalo, proč myslíš, že se z ní špatně šije?

Ajka řekl(a)...

a jé, "hrbolatá taštička", pamatuju z galerie.... ale mělas ty hrby vyfotit, abych ti mohla říct, že tam žádné nejsou!