pondělí 2. dubna 2012

Nákupy

Cestou z práce jsem se stavila v Bellusu. Mamka by totiž chtěla ušít cestující z té červenomodré kostky, co mám uvnitř City Walkera. Tak jsem šla rovnou k regálu, kde tu látku měli a ouha, ona tam nebyla :-(  Prý už ji nemají. Tak musím sehnat mamce nějakou jinačí. No jo no, jsem tam už dlouho nebyla. Když jsem tam byla naposledy někdy před čtvrt rokem, tak ji ještě měli. Musím se pak podívat, kolik jí tu mám, ale myslím, že to na tenhle typ kabelky stačit nebude. Snad někde seženu podobnou. Tak jsem si koupila alespoň pár láteček po půl metru. Chtěla bych je na nějaké malé projekty. Buď andílky nebo malé taštičky a tak.

 
 

 

A pak mi paní řekla, že prý už od února berou karty. Tak super, to se to bude utrácet :-DDD Tak jsem se tam ještě porozhlédla a našla jsem si tam tuhle krásku. Sice vůbec nevím, co z ní bude, ale pro jistotu jsem si jí vzala metr a půl :-DDD


Pak jsem se stavila v trafice, kde mají Lenu (v Bellusu ji ještě neměli). Už 21.3. totiž vyšla nová věnovaná taškám. Jenže, než to dojde sem, tak to trochu trvá. Dneska jsem tam byla už potřetí od vydání a měla jsem štěstí :-)


A pak jsem si všimla ještě jednoho časopisu. Vypadá to, že je úplně nový, protože vím, že má Diana háčkování a pletení, ale šití znám jen to s oblečením. Takže tohle bude asi úplně nový titul v češtině (koukala jsem na netu, že v němčině existuje). Uvnitř jsou moc pěkné tašky a taštičky. Tak se podívejte u vás v trafikách. Cena je 99 Kč, č. 1.

K.

3 komentářů:

U Vincenta řekl(a)...

Káťo Ty jsi poklad, díky za tipy na časáky, zítra jdu lustrovat místní trafiky :o)
A ty látky z Bellusu jsem oslintávala jak na Dubči tak na PPM, přesně tyhle kytičkový, jsou jemňounký... jsem zvědavá, co z nich vykouzlíš

jamala řekl(a)...

Cestující se moc povedla. Díky za reportáž. Nákupy máš skvělé. Mám také oba časopisy a Diana se mi moc líbí (dokonce víc než Lena), jsem zvědavá co bude vycházet dál. Jana

Cettia řekl(a)...

Bezva nákupy, děkuji za tip na časopisy. Koupila jsem si Dianu, supr kabelečky:)