úterý 17. dubna 2012

Háčkované šatičky

Tak jsem se do nich předevčírem pustila a dneska dodělala. Jsou jen takové jednoduché, ještě potřebuju dát gumu do pasu, ale i tak se mi líbí. Uvidím, co Bětka na ně zítra řekne. 
Háčkovala jsem je ze Sněhurky dlouhým sloupkem.


K.

8 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Škoda ,že už Bětuška spí myslím ,ale ,že ráno bude natěšená ....šatičky jsou moc pěkné !!!!

U Vincenta řekl(a)...

jojo, co já se jich naštrykovala, máš je moc pěkný!

andule řekl(a)...

Kači,si šikulka.Já začnu na 10 očkách a zkončím na 5.:-))))Malá bude nadšená.

Ali řekl(a)...

Takové bych brala ve velkém na sebe!

Dituš řekl(a)...

krásné jsou.. jsi šikula a Barbie parádnice. krásný den Dita

Tina řekl(a)...

Moc hezké!! I ty kloboučky!

Janina64 řekl(a)...

já to ani nemůžu tady ukázat Sábě ta by mě nedala pokoj a to já neumím:-) moc hezké

Anonymní řekl(a)...

Kaci, no ty jsi drak a sikulaaaaa, Krasne rano, papa, P.